Вітаємо Вас на сайті нашої книгозбірні!
Меню сайту
Наші партнери
Районна б-ка смт Ратне для дітей
Публічна б-ка смт Заболоття
Дитячий відділ публічної б-ки смт Заболоття
Б-ка-філія с. Гірники 
Публічна б-ка с. Видраниця
Лічильник

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Головна » 2015 » Лютий » 25 » Вебінар на тему "Етика електронного листування"
14:24
Вебінар на тему "Етика електронного листування"

   Більшість користувачів, які проводять в Інтернет досить часу, сприймають електронну пошту як щось дуже природне. Вони вже не дивуються чаклунству, яке переносить повідомлення за долі секунди на край світу. Проте жаль! Електронна пошта у свій час надала імпульс створенню мережі. Це сама універсальна послуга Інтернет ще й досі є самою популярною у всіх сферах діяльності користувачів.
   Та, на жаль, не всі вміють користуватися електронною поштою. Та навіть вміючи користуватись таким необхідним сьогодні інструментом більшість користувачів допускають багато помилок. Одні не пишуть тему листа, інші - неправильно завантажують вкладення, а уявіть коли приймаєш не один-два листи за день, а декілька десятків чи навіть сотень. Тоді і виникають труднощі при їх сортуванні або ж фільтруванні. За досить тривалий час сформувались певні норми та стандарти при надсиланні/прийманні електронного листа. Норми ці називають діловою етикою. На цій темі і було зроблено акцент при проведенні сьогоднішнього вебінару, який провела Наталія Рибачук - замісник директора Волинської обласної бібліотеки ім. Олени Пчілки. Було розглянуто всі особливості ділового листування.

Враховуючи ці особливості, етикет встановлює правила використання e-mail у ділових ситуаціях:

  • Пишіть коротко, чітко і зрозуміло. Використовуйте короткі речення та короткі абзаци. Речення мають висловлювати закінчену думку. Викладайте думки у логічній послідовності.
  • Стежте за своєю мовою. Перевіряйте правильність написання слів та граматичних конструкцій. Ніколи не виправляйте помилок у чужих електронних листах.
  • Уникайте жартів. Без відповідних жестів, пози, тону голосу (які відсутні при електронному спілкуванні) те, що вам здається смішним, може бути розцінене адресатом як "плоске", а ще гірше - вороже чи образливе.
  • Використовуйте зручний для читання формат: друкуйте в інтервалі один; між абзацами робіть інтервал два.
  • Використовуйте як малі, так і великі (де потрібно) літери. Такий текст читати легше, ніж написаний лише малими або тільки великими літерами. Уникайте використання великих літер для виділення головної думки.
  • Використовуйте адекватне, відповідне звертання до особи, якій направляєте лист: електронний діловий лист має в усьому бути діловим та відображати ваш професіоналізм.
  • Уникайте прийнятих у неформальному електронному спілкуванні скорочень та "смайликів", вони більше підходять для листування з вашими друзями та приятелями.
  • Завжди підписуйте свої електронні листи. Ви можете створити автопідпис у своїй програмі електронних листів: ваше ім'я, назва вашої компанії, відповідні адреса, телефон та номер електронної пошти будуть автоматично з'являтися у кінці кожного вашого листа.

Категорія: Новини бібліотеки | Переглядів: 505 | Додав: Олександр | Теги: ділове листування, ратне, бібліотека
Всього коментарів: 0
...
Вхід на сайт
Пошук
Календар
«  Лютий 2015  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
232425262728
Архів записів
...