Голова райдержадміністрації Вячеслав Лавренюк провів засідання комісії з питань розгляду звернень громадян. Про роботу із зверненнями громадян в райдержадміністрації за 2013 рік звітувала керівник апарату райдержадміністрації Світлана Юзепчук. Протягом 2013 року робота із зверненнями громадян проводилась згідно з вимогами Закону України «Про звернення громадян» та Указу Президента України від 7 лютого 2008 року № 109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування». Звернення громадян, що надходять до районної державної адміністрації, реєструються у день їх надходження на реєстраційно-контрольних картках та облікуються в журналах реєстрації заяв, скарг громадян і обліку особистого прийому громадян. Більшість звернень розглядаються у термін не більше одного місяця від дня їх надходження, а ті, які згідно з резолюцією керівництва райдержадміністрації чи вищестоящих органів виконавчої влади мають кінцеву дату виконання – невідкладно, але не пізніше п′ятнадцяти днів від дня їх отримання. Частина звернень, зареєстрованих на особистому чи виїзному прийомах громадян, вирішується безпосередньо на місці. Якщо питання, порушене заявником, не входить до повноважень райдержадміністрації, воно в термін не більше п′яти днів пересилається за належністю відповідному органу чи посадовій особі, про що повідомляється громадянину, який подав заяву. Жінки, яким присвоєнно почесне звання України «Мати-героїня», першочергово приймаються на особистому прийомі, а їхні звернення розглядаються під особистим контролем голови райдержадміністрації. Особистий прийом громадян в райдержадміністрації проводиться відповідно до графіка у встановлені дні та години. Графіки спільних виїзних прийомів громадян (за місцем їх проживання) головою райдержадміністрації, начальником райвідділу УМВС України у Волинській області та прокурором району були затверджені відповідними розпорядженнями голови райдержадміністрації. В 2013 році такі прийоми відбулися у Поступельській, Прохідській, Самарівській, Гутянській, Кортеліській, Видраницькій, Жиричівській, Млинівській сільських радах та Заболоттівській селищній раді.
Особистий прийом громадян керівництвом райдержадміністрації проводиться у службових кабінетах. У вестибюлі приміщення адміністрації розміщений графік особистого прийому громадян, в якому зазначено час та дні прийому посадовими особами районної державної адміністрації та обласної державної адміністрації. Розпорядженнями голови райдержадміністрації затверджено графік проведення прямих телефонних ліній. Звернення, які надходять на пряму телефонну лінію, реєструються у журналі обліку особистого прийому громадян і розглядаються у встановлений законодавством термін. День та час роботи прямих телефонних ліній і виїзних прийомів громадян доводиться до відома населення через районну газету «Ратнівщина» та оголошення у сільських та селищних радах. З початку року було проведено шість засідань комісії, де розглядалтсь питання про оцінювання роботи із зверненнями громадян в районній державній адміністрації, на яких були розглянуті найбільш актуальні проблеми та внесено пропозиції стосовно шляхів їх вирішення. Засідання комісій дають можливість колегіально розглядати повторні звернення, вести контроль за дотриманням чинного законодавства при розгляді звернень керівниками управлінь, відділів, установ та організацій району. Стан роботи із зверненнями громадян щоквартально аналізується на засіданнях колегії райдержадміністрації чи нарадах при голові райдержадміністрації. Інформація щодо графіків особистого прийому громадян посадовими особами районної державної адміністрації, роз’яснення на найбільш актуальні питання, матеріали про організацію роботи із зверненнями громадян розміщені на офіційному веб-сайті райдержадміністрації. На виконання розпорядження голови райдержадміністрації від 7 серпня 2009 року № 236 «Про організацію виконання в районні пастанови Кабінету Міністрів України від 24 червня 2009 року № 630 «Про затвердження Методики оцінювання рівня організації роботи із зверненнями громадян в органах виконавчої влади» проведено оцінювання рівня організації роботи із зверненнями громадян в структурних підрозділах райдержадміністрації, відповідно до Методики. Робота, що проводиться в структурних підрозділах, відповідає вимогам, установленим законодавством. Світлана Юзепчук, зазначила, що протягом 2013 року до райдержадміністрації надійшло 249 звернень громадян і порівняно з 2012 роком їх кількість зменшилася на 183. Проте зросла кількість звернень, які надійшли з вищестоящих органів. Зараз на контролі в райдержадміністрації перебуває 6 звернень, що стосуються земельних питань. На засіданні комісії детально обговорено шляхи їх вирішення. Вячеслав Лавренюк відмітив, що робота над зверненнями громадян в минулому році організована на належному рівні і зазначив, що Президент України поставив завдання перед всіма органами виконавчої влади приділяти зверненням громадян першочергову увагу. Жителі кожної громади повинні розраховувати на підтримку з боку держави у вирішенні їх проблем, а держава, зі своєї сторони, в правовому полі зробить все можливе для пошуку шляхів вирішення відповідних проблемних питань.
Відділ інформаційної діяльності та комунікацій
|